top of page
  • Tamara

7 razlogov, zaradi katerih boš svojo prijavo želel/a zaupati skupini Integral

Updated: Nov 9, 2020

Si maturant/ka in se letos prijavljaš na študij v tujini? Si drugi, morda tretji letnik srednje šole in o študiju v tujini šele razmišljaš? Ali pa si študent/ka in bi s podiplomskim študijem rad/a nadaljeval/a izven Slovenije? Spoznaj glavne razloge, zaradi katerih nam svojo prijavo vsako leto zaupa več bodočih mednarodnih študentov.



1. VSE INFORMACIJE NA ENEM MESTU

Ne glede na to, ali te zanima študij v Veliki Britaniji, na Nizozemskem, Danskem, Švedskem ali kateri koli drugi državi, je pomembno, da imaš na voljo čim več informacij o študijskem programu, prijavnih rokih, cenah šolnin in možnostih štipendiranja. Te informacije lahko najdeš na številnih spletnih mestih, a včasih niso preverjene, ali pa morda ne veljajo za tvoj primer. Izobraževalni svetovalci skupine Integral te lahko opremijo z vsemi potrebnimi, preverjenimi informacijami in odgovorijo na tvoja dodatna vprašanja.



2. PREVERJENO IN ZANESLJIVO SODELOVANJE Z NAŠIMI PARTNERSKIMI INSTITUCIJAMI

Si vedel/a, da ima skupina Integral več kot 250 partnerskih izobraževalnih ustanov iz celega sveta? Z njimi odlično sodelujemo že več let in smo z njimi v rednem stiku. Vedno jih lahko pokličemo, če neke informacije ni na voljo na spletu, ali pa se zatakne kje v procesu prijave na študij. Če so za tvoje sprejetje na želeni univerzi potrebni dodatni pogovori, pojasnila, ali je treba določeno dokumentacijo podrobneje predstaviti, morda celo utemeljiti … imamo pri partnerskih univerzah prave sogovornike, na katere se lahko obrnemo. Partnerske univerze naše pisarne poznajo, sprejele so tudi že veliko študentov, ki so se vpisali z našo pomočjo in z njimi imamo ustaljene postopke sodelovanja in obravnave individualnih prijav.


3. POVEZUJEMO TE Z DRUGIMI MATURANTI IN (MEDNARODNIMI) ŠTUDENTI

Pred tabo je pomembna življenjska odločitev o tem, kje in s katerim študijem boš nadaljeval/a svojo izobraževalno pot. Mnogi tvoji predhodniki so povedali, da jim je bilo pri sprejemanju končne odločitve zelo v pomoč, da so se lahko posvetovali z drugimi maturanti in študenti, ki so že študirali v tujini, ali so tudi razmišljali o tem. Naši izobraževalni svetovalci ti bodo pomagali pri spoznavanju tistih, ki že študirajo na tvoji bodoči univerzi ali v mestu, državi, o kateri razmišljaš. Za vas organiziramo tudi skupinska srečanja v naši ljubljanski pisarni (ali na spletu), kjer lahko spoznaš tiste, ki ravno tako kot ti, o študiju v tujini šele razmišljajo oziroma se že pripravljajo na prijavo.


4. ORGANIZIRAMO »PREDEPARTURE MEETING«

Nekaj tednov pred tvojim dejanskim odhodom na študij te povabimo na zaključni sestanek oziroma »Preedeparture meeting« z ostalimi bodočimi mednarodnimi študenti, kjer vam vsem skupaj damo uporabne nasvete za odhod in za življenje v tvoji novi državi. Na srečanje povabimo tudi vsaj enega mednarodnega študenta, ki vam zbranim, da nasvete »iz prve roke«. Da boš dobro načrtoval/a, kaj spakirati v prtljago, kje urediti zavarovanje, katera dokumentacija je ob odhodu v tujino še potrebna ter na kaj biti pozoren/a pri selitvi v svoj novi študentski dom, je udeležba na zaključnem sestanku zelo priporočljiva.


5. S TABO SMO PRED, MED IN PO VPISU NA ŠTUDIJ V TUJINI.

Naša pisarna ti nudi podporo skozi celotni postopek raziskave, priprave, prijave na vpis ter te vodi skozi vpis in ti pomaga vse do dneva, ko potuješ v svoj nov študentski dom. S tabo in tvojo družino lahko začnemo sodelovati tudi več kot eno leto pred dejanskim vpisom na študij v tujini. Nudimo ti podporo pri raziskavi, zbiranju informacij in vseh birokratskih postopkih. Usmerjamo te pri zbiranju dokumentacije, pomagamo urejati prevode, po potrebi komuniciramo s tvojo izobraževalno institucijo v Sloveniji in ti dajemo usmeritve pri pripravi podporne dokumentacije, kot so življenjepis, motivacijsko pismo, priporočilne izjave in tako dalje. V stiku s tabo ostajamo tudi potem, ko že postaneš mednarodni študent/ka.


6. FLEKSIBILEN URNIK - MOŽNOST OSEBNIH ALI VIRTUALNIH SESTANKOV

Naš delovni čas smo prilagodili tvojim šolskim oziroma študijskim urnikom ter delovnim obveznostim tvojih staršev. Ob sredah smo tako za svetovanje in pomoč pri vpisu na študij v tujino na voljo vse do 19.ure.

Delovni čas:

TOREK in ČETRTEK od 9h do 17h

SREDA od 11h do 19h

Po potrebi in po vnaprejšnjem dogovoru smo za video sestanke na voljo tudi izven uradnega delovnega časa.



7. ZARADI COVID 19 SMO POSTALI MOČNEJŠI

Pandemija koronavirusne bolezni je močno prizadela tudi skupino Integral. Work&Travel, eden izmed naših programov, ki je predstavljal pomemben del našega poslovanja, je do nadaljnjega odpovedan, prav tako letos skoraj nismo izvajali poletnih jezikovnih tečajev v tujini. Posledično se je naša ljubljanska pisarna kadrovsko zmanjšala, prav tako pa smo našo redno pisarno spremenili v »mobilno pisarno«. Zaradi novih okoliščin sedaj intenzivno sodelujemo z našo zagrebško pisarno, kar nudi direktno prednost tudi zate. V kolikor namreč kakšne konkretne informacije, ki jo potrebuješ, v Ljubljani nimamo, jo bomo zate v zelo kratkem času pridobili iz Zagreba, ali katere druge Integralove pisarne, ki se nahajajo v sedmih državah.

Če želiš pomoč pri vpisu na študij v tujini, ali potrebuješ kakšno informacijo, pojasnilo, smo ti z veseljem na voljo. Lahko nam pišeš na info@integraledu.si, nas pokličeš na 040 282 989, ali se naročiš na osebni oziroma virtualni posvet.

bottom of page